ترکست *(شبکه جهانی)*

درباره آخرین اخبار ماهواره ترکست

ترکست *(شبکه جهانی)*

درباره آخرین اخبار ماهواره ترکست

عارف غفوری جادوگر ایرانی در کانال ترکیه


ویدئو اجرای عارف غفوری در نیمه نهایی برنامه Yetenek Sizsiniz Turkiye

[ کیفیت HD ارجینال / بدون تگ تبلیغاتی/ یاشــــاسـیــــن آذربایجــــــان ]
پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید | qaynaq : www.TebrizKids.in



دانلود ویدئو کلیپ با فرمت Avi


Server

Yetenek Sizsiniz- Final 1 -Aref Ghafouri [TabrizKids].zip


MediaFire

http://www.mediafire.com/?l71z7uk671rue1b


PassWord: www.tebrizkids.in

نظرات 2 + ارسال نظر
یوسف شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:37 http://khalvatedelman.blogsky.com

سلام دوست عزیز... من یه سوالی داشتم اگه بتونین کمکم کنین ممنون میشم... رسیور من استارست X97 هست و نمیدونم نحوه کددهی بیس بهش چطوره!... یکی از دوستان گفت اول دکمه i و سپس صفر و بعدش هم دکمه قرمز رو بزن انجام دادم نتیجه نگرفتم!!... در ضمن تو منو اصلی من گزینه آخر CA menu هست که لیست سیستمهای ساپورت شده رو نشون میده که ویاکسس و سکا توش هست اما بیس نیست!... یعنی ممکنه رسیور من بیس رو ساپورت نکنه!!؟...ممنون میشم اگه بتونین کمکم کنین... با تشکر...

عسل دوشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 14:42

افرین عارفففففففففففففففففففففففففففف....یاشاسین اذربایجان ایشاغلاری.. یاشاسین ارومیه یاشاسین اردبیل یاشاسین تبریز...افتخار من اذری بودنمه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد